Hoe zit het met verzendkosten?

Bij XLmobiel.nl betaal je geen verzendkosten, deze betalen wij voor u.

Volgens PostNL is mijn brievenbuspakketje afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Hoe kan dit?

Neem contact met ons op en wij helpen dit uitzoeken voor u.

Verzenden jullie buiten Nederland en België?

Wij kunnen op aanvraag ook buiten deze landen verzenden. Hier zijn wel verzendkosten aan verbonden.

Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling inzien?

Deze kunt u zien in uw account.

Ik heb bericht ontvangen dat mijn bestelling is verzonden. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij verzenden de bestellingen dezelfde dag en wordt de volgende dag geleverd.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen op de beloofde afleverdag, wat nu?

Soms kan het zijn dat er een vertraging of storing is bij de vervoerder, hierdoor kan een zending vertraging oplopen. Helaas hebben wij hier geen zeggenschap over. In 98% van de gevallen ontvangt u de bestelling op de beloofde leverdag.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Deze kunt u alleen annuleren als u nog niet alles heeft doorlopen, hierna kunt u het artikel alleen retour sturen. In sommige gevallen kunt u wel direct contact opnemen en proberen wij dit voor u te annuleren.

Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevuld tijdens het plaatsen van mijn bestelling, kan dit nog aangepast worden?

Dit kan alleen worden aangepast als u direct contact opneemt met ons.

Ik heb de verkeerde producten ontvangen.

Helaas kan het soms gebeuren dat u een verkeerd artikel ontvangt, Ik heb beschadigde producten ontvangen.
wij lossen dit graag voor u op. Neem contact op met de klantenservice.

Ik wil mijn bestelling laten inpakken, kan dat?

Ja, dat kan.

Hoeveel kost het inpakken van mijn bestelling?

Bij XLmobiel pakken wij uw aankoop GRATIS in. Wij berekenen geen kosten.

Kan ik zelf het soort inpakpapier kiezen?

Wij gebruiken ons eigen inpak papier, helaas kan er op dit moment niet worden gekozen.

Wat doe ik als ik ontevreden ben over een aankoop?

Een consument die zijn overeenkomst wil herroepen, heeft (na ontvangst) 14 dagen de tijd om dit te melden. Na deze melding heeft hij nog 14 dagen om het product terug te sturen. Webwinkels zijn echter verplicht om uiterlijk binnen 14 dagen na de melding het volledige aankoopbedrag te vergoeden (art. 6:230r BW).
Bij XLmobiel.nl geven we u als consument 30 dagen de tijd in plaats van de wettelijke 14 dagen.
De consument is wel aansprakelijk voor de waardevermindering, van het product mits dit van te voren is gemeld. Dit herroepingsrecht geldt ongeacht reden, hoewel er wel enkele uitzonderingen zijn op basis van het soort product. Zo mogen bijvoorbeeld: Screenprotectors en Batterijen met een doorzichtige verpakking, waarbij het product zichtbaar is alleen worden geretourneerd onder wettelijk herroepingsrecht als hun verzegeling nog intact is.

Wat is de wettelijke garantie?

De consument heeft namelijk een wettelijk recht op een goed product (art.7:17, 7:18 BW). Uiteraard geldt de wettelijke garantie alleen bij een normaal gebruik van het product. Het is dan vervolgens aan de verkoper van het product en de aard van het gebrek om te bepalen of het product direct vervangen of herstelt wordt.
Hoe lang deze wettelijke garantie geldt, hangt af van het product. De economische levensduur hiervan is de graadmeter. Zo zal een Telefoon langer meegaan dan een Screen protector.
De consument moet zelf ook rekening houden met een aantal dingen. Zo mag hij van een Telefoon van 800 euro meer verwachten dan van een telefoonhoesje van 10 euro.